#Lifestyle

Business ples ve znamení smokingů, červeného koberce, ale i neotřelé zábavy

Radim Kašpar29.1.2018

Business ples se již od počátku příprav netajil velkými ambicemi zapsat se do tradiční olomoucké plesové mapy. Nyní je již jasné, že se to povedlo, a dokonce více než výrazně. Již samotné působivé entree s červeným kobercem, špalírem reprezentativních hostesek a hemžícími se fotografy jasně naznačil společenský statut akce. Vše působivě, ale bez snobství a v duchu kvalitní zábavy. 

Business ples ve znamení smokingů, červeného koberce, ale i neotřelé zábavy 7 fotografií ve fotogalerii

 Živá hudební produkce, přítmí, slavnostní atmosféra, dvacítka pohledných hostesek v krásných šatech z produkce Sandry Švédové a bezmála deset fotografů. Černé limuzíny, personál otevírá dveře a lidé přicházejí po červeném koberci. S trochou nadsázky se mohou cítit jako opravdové oskarové celebrity v Las Vegas. V sále pak mají možnost potkat nejen své známé, ale také držitelky titulů české miss, Petra Salavu a další celebrity ze showbusinessu i „tradičního businessu“.

Vašo Patejdl přeplnil taneční parket

Více než sedm set hostů si užilo sexy Terezu Kerndlovou, Tonyu Graves, a především zábavnou moderátorskou dvojici Evu Decastelo a Jakuba Koháka, který hýřil vtipem. Vrcholem večera bylo jednoznačně vystoupení Vašo Patejdla. Při známých hitech Elánu praskal taneční parket ve švech a lidé se v rytmu písní pohybovali také mezi stoly.

Plesu se zúčastnilo množství regionálních autorit, známých osobností, představitelé Olomouckého kraje i města Olomouce. Nechyběli významní investoři a zástupci předních regionálních firem.

Celostátní novinka v podobě Start-up klubu překvapila

Filip Dřímalka, Tomáš Hülle, Josef Lébr, Robert Runták a mladí start-upisté. Nejen tato jména se účastnila unikátu, který v ČR nemá obdoby. Start-upový ostrůvek jako součást plesu s ambicí propojovat lidi a poskytnout platformu pro networking mnohé mile překvapil a rozhodně vymazal všechny pochybnosti. 

„Když je něco nového, vždy se člověk potkává se skepsí a nedůvěrou. Mám upřímnou radost, že také Start-up klub ukázal svou životaschopnost a našel si několik desítek posluchačů. Tento bod má do budoucna velký potenciál. Je moc fajn, když se nějakou netradiční myšlenku podaří uvést do života. I o tom jsou vlastně start-upy :). Děkuji také odborným a obsahovým garantům Start-up klubu, agentuře CzechInvest, Vědeckotechnickému parku Univerzity Palackého a digitální agentuře ESMEDIA Interactive, za spolupráci,“ přibližuje k tématu Radim Kašpar, ředitel Okresní hospodářské komory Olomouc. 

Nápad na realizaci business plesu vznikl v hlavě ředitele OHK Olomouc Radima Kašpara. Ten hned na úvod přizval k realizaci Pavla Sedláčka z digitální agentury ESMEDIA interactive a nedlouho poté také Evenpro, progresivní olomouckou agenturu specializující se na pořádání eventů pod vedením Jany Přikrylové Lébrové. Tento trojlístek doplnila také Zuzana Zbořilová, šéfredaktorka časopisu OL4you. Organizátorský mix tak skvěle skloubil několik nutných střípků, bez kterých by se ples nemohl v takovémto rozměru realizovat. Reálný byznys, cennou síť kontaktů, kvalitní marketing a propojení na start-up scénu, organizátorskou preciznost a ostřílený pohled z lifestylového světa. 

„Již nyní mohu nesměle prozradit, že druhý ročník business plesu se uskuteční opět v olomouckém NH hotelu a to 25. ledna 2019. Máme rok na to, abychom do akce vtělili další naše plány a nápady, které jsme letos třeba úplně nestihli. Důležité je, že máme i příslib partnerů, takže budoucnost akce vypadá již nyní velmi slibně,“ uzavřel k plesu druhý z pořadatelů Pavel Sedláček.

Foto: Jan Andreáš

Komentáře (0)

Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni.

Partneři magazínu
další partneři
© 2024 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.