Lukáš Kovanda nově hlavním ekonomem Trinity Bank

Lukáš Kovanda nově hlavním ekonomem Trinity Bank

 

Podílet se bude i na zahraniční expanzi dalších společností Radomíra Lapčíka

 Lukáš Kovanda, jeden z nejznámějších a současně nejcitovanějších ekonomů v českých i slovenských médiích, přijal nově pozici hlavního ekonoma české banky Trinity Bank. Jeho úlohou je především vyhodnocování investičních příležitostí a podílení se na rozhodnutích týkajících se dalšího rozvoje a směrování strategie Trinity Bank. V rámci spolupráce s Radomírem Lapčíkem, zakladatelem Trinity Bank, se bude Lukáš Kovanda podílet i na další expanzi společností ze skupiny Radomíra Lapčíka.

Lukáš Kovanda je členem Národní ekonomické rady vlády, která se nyní zaměřuje především na boj s ekonomickými důsledky šíření onemocnění COVID-19. Současně působí jako seniorní socio-ekonomický analytik při OSN. Přednáší na Národohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze. Je také členem vědeckého grémia České bankovní asociace. Lukáš Kovanda je spoluzakladatelem Institutu ekonomického vzdělávání, který pořádá Ekonomickou olympiádu pro studenty středních škol. Za svou profesní dráhu vydal dva sborníky rozhovorů (nejen) s laureáty Nobelovy ceny za ekonomii a je autorem behaviorálně-ekonomických knih. Kovanda dlouhodobě analyzuje a komentuje makroekonomická témata, investice i nové fenomény typu sdílené ekonomiky, kryptoměn či fintechu.

 

 

Lukáš Kovanda, Trinity Bank•  ZDROJ: Lukáš Kovanda, Trinity Bank

Jaroslav Sodomka nově řídí Marketing Czech News Center

Jaroslav Sodomka nově řídí Marketing Czech News Center

Jaroslav Sodomka nastoupil od 10. srpna jako marketingový ředitel mediálního domu Czech News Center (CNC).

Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel CNC, odchází do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ sdělil Samko.

„Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ uvedl Jaroslav Sodomka, který bude reportovat Co-CEO Libuši Šmuclerové.

Sodomka se ve světě marketingu a médií se pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Networkjako Senior Account Manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu Škoda Auto, následně z pozice Head of Digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy Non-Food marketingu, online obsahu a věrnostního programu TchiboCard, ve společnosti C2H Equityřídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.

Erik Dvořák je produktovým ředitelem Internet Info

Erik Dvořák je produktovým ředitelem Internet Info

Z vydavatelství Mladá fronta přešel do Internet Info Erik Dvořák, stal se ředitelem produktového týmu. 

Produktový tým se má zaměřit na zlepšení funkčnosti a návštěvnosti jednotlivých serverů vydavatelství.

Internet Info provozuje odborné servery Lupa.cz, Podnikatel.cz, Měšec.cz, Vitalia.cz, Root.cz, Slunečnice.cz, Stahuj.cz, internetový obchod SW.cz a pořádá dvě desítky odborných konferencí ročně. Celková návštěvnost webů Internet Info dosahovala v letošním červenci 2,7 mil. RU (zdroj: NetMonitor), jde o dvanáctého největšího provozovatele českého internetu.

Marek Navrátil se stal partnerem společnosti Stanton Chase

Marek Navrátil se stal partnerem společnosti Stanton Chase

Marek Navrátil, psycholog a headhunter se od dubna 2019 stává Partnerem prestižní světové TOP 10  v executive search - společnosti Stanton Chase Praha.

Svou téměř desetiletou akademickou dráhu spojenou s Brnem, Masarykovou Univerzitou a Akademií věd opouští v roce 2005 a věnuje se řízení personálních útvarů. Počátky jeho profesní dráhy jsou spojeny s tvorbou týmů, budováním nových provozů a rozvojem zaměstnanců.

Při své práci vždy uplatňoval psychologické znalosti a téměř celý svůj profesní život se aktivně věnuje psychologickému poradenství a diagnostice.

Druhou dekádu své kariéry působí v pozicích interního HR manažera i externího HR konzultanta. Pohybuje se v prostředí českých i zahraničních společností. 

Šest let byl personálním ředitelem stavební společnosti s miliardovými obraty.

Je autorem i spoluautorem řady odborných článků a knih, řídil evropské projekty a je zván jako přednášející na odborné i populárně-naučné konference. Reflektuje tematiku současného HR na sociálních sítích.

Žije v Praze, specializuje se na české výrobní podniky, Automotive a startupy. Jeho zálibami jsou sport a nové technologie.

Patrick Kaudewitz - šéf Kauflandu končí

Patrick Kaudewitz - šéf Kauflandu končí

Patrick Kaudewitz pracoval pro skupinu více než 26 let: nyní supermarket Kaufland ztratí svého šéfa - z osobních důvodů.

Šéf Kauflandu Patrick Kaudewitz překvapivě opouští řetězec supermarketů. 55 letý manažer odstoupil z osobních důvodů. Podle mluvčí Kauflandu bude v Neckarsulmu dnes ukončen pracovní poměr. O nástupci bude rozhodnuto velmi brzy.

Patrick Kaudewitz je v čele řetězce supermarketů od roku 2015, který patří do skupiny Schwarz. Pro skupinu pracoval více než 26 let.

 

Lukáš Kovanda se stal hlavním ekonomem CZECH FUND

Lukáš Kovanda se stal hlavním ekonomem CZECH FUND

Lukáš Kavanda působí jako hlavní ekonom CZECH FUND. Analyzuje a komentuje makroekonomická témata, investice i nové fenomény typu sdílené ekonomiky, kryptoměn či fintechu. Přednáší na Národohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze. Je členem vědeckého grémia České bankovní asociace.

Od roku 2007 spolupracoval s časopisem Týden, nejprve jako ekonomický redaktor, poté coby hlavní ekonomický analytik. V roce 2012 řídil redakci ekonomického týdeníku Profit. V letech 2010 až 2013 byl ředitelem think-tanku Prague Twenty, posléze se stal členem jeho správní rady. Následně působil jako hlavní ekonom společnosti Cyrrus.

Vystudoval demografii na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy a ekonomii na Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd UK. Doktorát získal na Národohospodářské fakultě VŠE. Absolvoval ekonomické školy, studijní pobyty či stáže v USA, Itálii, na Novém Zélandu a v Japonsku.

Jiří Tobola se stal novým generálním ředitelem společnosti Flowmon Networks

Jiří Tobola se stal novým generálním ředitelem společnosti Flowmon Networks

Pod jeho vedením chce česká firma, která vyvíjí pokročilá řešení pro správu a zabezpečení počítačových sítí, do tří let zdvojnásobit svůj obrat, a to prostřednictvím globální expanze. V rámci vize Flowmon 2.0 se také zaměří na zaměstnance jako klíčový faktor růstu.

Tobola převzal funkci po Rostislavu Vocilkovi, který bude nadále členem dozorčí rady Flowmon a odborným poradcem firmy. „Je mi ctí být součástí této skvělé firmy. Za deset let jsme ušli dlouhou cestu. Z ‚garáže‘ je dnes stabilní a respektovaná firma, jejíž řešení dennodenně používají stovky síťových a bezpečnostních expertů,“ říká Jiří Tobola, generální ředitel Flowmonu.

Jako spoluzakladatel a zaměstnanec číslo je Tobola ve Flowmonu od začátku v roce 2007. Stál za vytvořením tržní vize firmy, rozvojem obchodního kanálu a technologickými změnami napříč produktovým portfoliem. Před tím působil jako výzkumník a vývojář organizace CESNET, kde byl součástí týmu, který položil základy dnešního řešení Flowmon.

Direct People nabírají další zkušené posily - Cyril Klepek

Direct People nabírají další zkušené posily - Cyril Klepek

Cyril Klepek

Nadšenec do HCD, sportů a Talisker Whisky. Vystudoval ekonomii a hospodářskou politiku na VŠE, kde pokračoval i v doktorském studiu, které ho jako hostujícího doktoranda zavedlo například i na novozélandskou Otago University. Už během studií zastával funkci inovačního projektového manažera v útvaru korporátní strategie Raiffeisenbank. Zde stál za vznikem firemního poradenství Raiffeisen Advisory, firmy ve firmě, která pomohla mnoha společnostem zlepšit řízení a vypořádat se s nástrahami čím dál tím rychlejšího světa byznysu.

Po třech a půl letech v korporaci jsem chtěl změnu. Přál jsem si dělat podobnou práci, ale zároveň budovat a stavět nové věci rychleji a agilněji.“

Direct People nabírají další zkušené posily - Branko Gugleta

Direct People nabírají další zkušené posily - Branko Gugleta

Branko Gugleta

Srdcař, co má rád změnu, motorky a cestování. Po studiích na ČVUT a práci pro Komerční banku a RWE se vrhl do byznysu ve strategickém oddělení O2. Odtud zamířil do inovační firmy mateřské společnosti Telefónica v Londýně, kde se podílel na globálních projektech telekomunikačního giganta. Po necelých dvou letech se vrátil do Česka, kde se mu podařilo úspěšně vybudovat novou značku na českém trhu a dostat Tesco Mobile mezi nejrychleji rostoucí virtuální operátory. Po splnění této mise řídil jako člen vrcholového managementu UPC oddělení expanze a pak působil jako freelancer a interim manager v menších firmách a start-upech.

Stejně jako velká část mé pracovní cesty vedla přes reference, i do Direct People jsem se dostal na doporučení od lidí, kteří mají s našimi inovačními designéry výborné zkušenosti.

Direct People nabírají další zkušené posily - Philip Staehelin

Direct People nabírají další zkušené posily - Philip Staehelin

Philip Staehelin

Inovátor s velmi zajímavou kariérou: poslední roky působil jako managing partner v Roland Berger a je podílníkem v akcelerátoru StartupYard. Předtím zastával exekutivní funkce ve společnostech jako UniCredit Bank, T-Mobile, Accenture, A.T. Kearney. V současnosti působí také jako poradce a investor v řadě start-upů, je členem správní rady Transparency International a zároveň chce zlepšit zrak miliardě lidí se svou vlastní společností Spectacler. Je rozený matchmaker a networker, inovátor a byznysmen, poradce a investor. Díky svým kořenům se cítí jako Švýcar i Američan a více než dvě dekády tak trochu už i jako Čech.  

Inovace jsou mým životním posláním. A tak jsem se přidal k Direct People, kteří důležitost inovací pro společnost vidí stejně.

ČESKÝ STARTUP YIELDIGO POSILUJE O ZKUŠENÉHO MILANA HAVLÍČKA Z MAKRA

ČESKÝ STARTUP YIELDIGO POSILUJE O ZKUŠENÉHO MILANA HAVLÍČKA Z MAKRA

Do business development týmu matematického startupu Yieldigo nastupuje od 1. ledna 2018 Milan Havlíček, bývalý vedoucí manažer Revenue oddělení Makro Cash & Carry ČR. Obě strany vnímají tento krok jako strategický nejen vzhledem k blížící se expanzi do zahraničí.

Milan Havlíček má v oblasti cenotvorby téměř desetileté zkušenosti. Nastavování cen se začal profesně věnovat v Plzeňském Prazdroji. Následovalo angažmá ve švýcarské agrochemické společnosti Syngenta, kde měl na starosti řízení projektů na implementaci pricingových procesů a postupů v různých částech světa, včetně Asie nebo Kanady. „Posílení týmu o Milana Havlíčka vnímám jako zásadní krok pro další rozvoj Yieldiga ve dvou ohledech. Věřím, že nám jeho zkušenosti pomohou s rozvojem firmy i za hranicemi České republiky. V tuto chvíli navíc evidujeme na trhu zájem o další nové funkcionality naší webové aplikace. Jsem přesvědčený, že Milan nám pomůže tyto nové části produktu doslova ušít na míru Pricing a Category manažerům stejně jako Revenue týmům našich maloobchodních zákazníků,” popisuje CEO Yieldiga David Klečka.

 



Provozním ředitelem společnosti CTP je Robert Pitt

Provozním ředitelem společnosti CTP je Robert Pitt

Od 1. prosince se novým provozním ředitelem skupiny CTP Invest stal Robert Pitt. Ve své nové funkci se bude podílet na vytváření procesů, které pomohou efektivně strukturovat fungování společnosti a připravit CTP na další růst potřebný k dosažení jejích ambiciózních cílů. Hlavním zaměřením Roberta Pitta budou oblasti HR, IT, právo a další.

 

Robert Pitt (47) pochází z Irska, kde získal titul z ekonomie na University College Dublin. Svou kariéru ve střední Evropě zahájil u firmy Irská Investiční společnost v roce 1992. Následně působil v PricewaterhouseCoopers. V roce 1999, poté, co pracoval dva roky v developmentu v Číně, se stal členem týmu Lidl v Irsku a Severním Irsku jako ředitel v oblasti nemovitostí. Posléze byl jmenován do funkce COO pro Lidl Česká a Slovenská republika. Zkušenosti sbíral také ve společnosti Tesco, kde více jak 7 let zastával funkci generálního a provozního ředitele franšízové sekce. Do CTP přišel z pozice generálního ředitele firmy INM PLC v Irsku.

Generálním ředitelem O2 se stává Jindřich Fremuth

Generálním ředitelem O2 se stává Jindřich Fremuth

Společnost O2 v České republice povede od Nového roku Jindřich Fremuth. Na pozici generálního ředitele a v představenstvu střídá po čtyřech letech Tomáše Budníka. Jindřich Fremuth přichází do čela firmy z pozice ředitele Komerční divize, kam spadá řízení vztahů s rezidentními, firemními i korporátními zákazníky, stejně tak jako vývoj produktů O2 a marketing.

Vedení O2 se Jindřich Fremuth ujímá po více než čtyřech letech působení ve vrcholovém managementu společnosti. Pod jeho vedením komerční divize tvořila 90 procent veškerých výnosů O2 Czech Republic, a to v segmentech fixních i mobilních služeb, televize, korporátních služeb i nedávno představených finančních služeb a v prodeji hardwaru.

Jindřich Fremuth působí v O2 od roku 2009, nově vzniklou Komerční divizi spojující obchod a marketing napříč celou skupinou O2 vedl od počátku roku 2017. Před svým nástupem do O2 působil jako konzultant v poradenské firmě McKinsey & Company, kde se zaměřoval na oblast technologií a telekomunikací.

Největším koníčkem Jindřicha jsou moderní technologie. Ve volném čase se věnuje sportu. Jindřich je ženatý a má syna.

Tomáš Budník, který stál v čele O2 od převzetí novým majoritním akcionářem, skupinou PPF, provedl firmu v Česku restrukturalizací a naprosto ojedinělou strukturální separací, během níž se podařilo od sebe oddělit infrastrukturní část firmy od obchodní, čímž vznikla společnost CETIN. Díky tomu bylo možné významně zjednodušit fungování firmy, což se podstatnou měrou podílelo na obratu ve vývoji hospodaření O2 - - po letech poklesu klíčových finančních ukazatelů se tak společnost vrátila k růstu.

Vedení Mall Group posílí Michal Špak

Vedení Mall Group posílí Michal Špak

Michal Špak bude úzce spolupracovat s Martinem Rozhoněm, který veškeré e-shopy v rámci skupiny Vivantis dosud vedl a nyní se bude věnovat roli výkonného ředitele.

„Michalův příchod do Vivantisu velmi vítám, protože dokáže naší společnosti dát cenné zkušenosti z mezinárodního prostředí a několikanásobně větších e-shopů, kde působil. Spolu s Michalem máme stejný pohled na strategii a způsob vedení společnosti a našich e-shopů,“ říká Martin Rozhoň.

Součástí role Michala Špaka je i strategické vedení segmentu Zdraví & Krása v rámci celé Mall Group, zejména na internetových obchodech Mall.cz, jeho zahraničních pobočkách a také v rámci Košík.cz.

Generálním ředitelem ČEZ Prodeje je Tomáš Kadlec

Generálním ředitelem ČEZ Prodeje je Tomáš Kadlec

Novým generálním ředitelem společnosti ČEZ Prodej se stal bývalý CEO pojišťovny BNP Paribas Cardif v Česku a na Slovensku Tomáš Kadlec. Jeho úkolem bude zlepšovat služby pro zákazníky. Podle vedení má Kadlec zjednodušit nabídku elektřiny a plynu, rozšířit on-line služby a zavést nové produkty pro domácnosti.

Tomáš Kadlec byl společností ČEZ jmenován do funkce ředitele firmy ČEZ Prodej. Ta má v rámci skupiny na starosti prodej elektřiny a plynu malým a středním podnikům a domácnostem. Nabízí instalování střešních fotovoltaických elektráren s bateriemi, plynových kotlů, elektrokotlů, tepelných čerpadel a další finanční a servisní služby. V letech 2012 až 2016 zastával pozici generálního ředitele pojišťovny BNP Paribas Cardif v Česku a na Slovensku.

Novým technickým ředitelem společnosti VIVnetworks.com se stal David Hejtmánek

Novým technickým ředitelem společnosti VIVnetworks.com se stal David Hejtmánek

Ve společnosti začal pracovat již při studiu VŠE, s níž firma dlouhodobě spolupracuje. VIVnetworks.com patří na českém, slovenském, polském a maďarském trhu mezi silné hráče na poli affiliate marketingu. Využívá k tomu technologii CJ Affiliate by Conversant (dříve Commission Junction).

David Hejtmánek (29) se na počátku své pracovní kariéry podílel na projektu jednoho z prvních cashback portálů v ČR. Po ukončení studií měl ve VIVnetworks.com na starosti největší inzertní klienty z retailu. Vzhledem k jeho výborným schopnostem v analýze a návrhu technického řešení se stal technickým ředitelem VIVnetworks.com.

David Hejtmánek, technický ředite VIVnetworks.com
autor: VIVnetworks.com
Novým HR ředitelem brněnského technologického centra Thermo Fisher Scientific se stal  Michael Ritter

Novým HR ředitelem brněnského technologického centra Thermo Fisher Scientific se stal Michael Ritter

Roli ředitele lidských zdrojů technologického centra Thermo Fisher Scientific v Brně převzal od listopadu Michael Ritter. Naváže na desetileté působení Evy Vacíkové, která výrazně pomohla rozvoji brněnského centra - díky intenzivní práci s talenty a tvorbou zaměstnavatelské značky. Thermo Fisher Scientific (dříve FEI) je opakovaně jedním z nejžádanějších zaměstnavatelů v Jihomoravském kraji. Za poslední dekádu přitom firma vyrostla z 250 na téměř 1000 zaměstnanců.

Michal Ritter působí v Thermo Fisher Scientific od roku 2009, v poslední době jako ředitel pro lidské zdroje pro Unity Lab Services EMEA s odpovědností za 1.200 zaměstnanců ve více než 16 zemích Evropy. Dříve zastával vedoucí pozice v oblasti řízení lidských zdrojů mj. ve společnostech General Electric a Honeywell. V nové roli bude členem globálního vedoucího týmu divize Materials and Stuctural Analysis (MSD) pro lidské zdroje a bude zodpovědný strategické řízení oblasti HR v Brně.

Jan Vraný, obchodní ředitel Google ČR, přechází do společnosti Notino.cz. Stane se novým komerčním ředitelem

Jan Vraný, obchodní ředitel Google ČR, přechází do společnosti Notino.cz. Stane se novým komerčním ředitelem

Komerčním ředitelem společnosti Notino.cz bude od října Jan Vraný. V minulosti měl jako obchodní ředitel českého Googlu na starosti podporu expanze českých firem do zahraničí. Ještě letos se Notino chystá rozšířit na další čtyři trhy. Jan Vraný přechází z pozice obchodního ředitele českého Googlu do e-shopu Notino.cz. Do nově vytvořené pozice komerčního ředitele nastupuje 1. října. Řekl to na konferenci E-Business Forum 2017. Ředitel reklamy a propagace společnosti Notino.cz Radek Ondrášík vysvětluje, že firma vytvořila novou pozici, aby zefektivnila a zjednodušila svoje fungování. Působí totiž na 19 zahraničních trzích, letos se chystá přidat další čtyři a potřebuje někoho, kdo se postará o marketing, prodej a zákaznickou podporu ve všech zemích, kde společnost zákazníkům nabízí zboží. "Vždy hledáme takové lidi, kteří nás dokážou posunout dál. Honzovy předchozí zkušenosti a hlavně výsledky hovoří za vše," komentuje Ondrášík. Firma nedávno oznámila vstup na nizozemský, belgický a chorvatský trh a koupila většinový podíl v rodinné firmě Mussler Beauty z německého Stuttgartu. Jan Vraný bude zodpovídat za všechny trhy. Společnost vznikla v roce 2004 pod jménem Parfums.cz, o dvanáct let později se přejmenovala na Notino.cz.

Novým Account Managerem v AMI Communications se stal Jakub Splavec

Novým Account Managerem v AMI Communications se stal Jakub Splavec

Pozici Account Managera ve společnosti AMI Communications nově od září zastává Jakub Splavec. AMI Communications je významnou PR agenturou s více jak dvacetiletou tradicí na české trhu.

Jakub Splavec pečuje v průmyslovém týmu AMI Communications o klienty ArcelorMittal Ostrava, Škoda Transportation, čínskou energetickou společnost CGN či Asociaci pro využití energetických produktů. Před příchodem do AMI získával zkušenosti na pozici mediálního zástupce a PR specialisty společnosti Communa/Bison & Rose, kde se věnoval především projektům, výzkumům a diskusním setkáním z oblasti energetiky, ekonomiky, hospodářství a finančnictví. V praxi měl možnost si osvojit znalosti nejen z různých oblastí PR, ale také z marketingu a nových médií.

Zdeněk Kašpar nastoupil do týmu Industrial & Logistics společnosti CBRE

Zdeněk Kašpar nastoupil do týmu Industrial & Logistics společnosti CBRE

Společnost CBRE, poskytovatel služeb v oblasti komerčních realitních služeb, oznámila, že se novým členem týmu CBRE Industrial & Logistics stal Zdeněk Kašpar na pozici Associate Director.
 
 

 V CBRE se zaměří na poskytování poradenství pro společnosti v rámci celé České republiky v oblasti finanční a provozní optimalizace průmyslových a logistických prostor, se specializací na koncové uživatele z oblasti logistiky.

 

„Zdeněk přináší bohaté zkušenosti z oblasti logistiky, které nám pomohou lépe porozumět našim klientům. Díky tomu budeme moci poskytnout kvalitnější poradenství především nájemcům hal. Jsem přesvědčen, že díky know-how, které Zdeněk přináší, rozšíříme portfolio poskytovaných služeb a růst podílu na trhu v České republice. Se Zdeňkem jako součástí našeho týmu budeme mít větší možnosti, jak udělat z České republiky lepší místo k životu," uvedlBert Hesselink, Head of Industrial & Logistics, Senior Director ve společnosti CBRE.

Zdeněk Kašpar pracuje v odvětví logistiky více než dvacet let. Byl členem managementu společnosti DB Schenker, kde zastával uplynulých 10 let pozici provozního ředitele a řídil divizi skladové logistiky v České republice. Nesl odpovědnost za hospodářské výsledky jedenácti logistických center, několik set lidí po celé České republice a strategický obchodní rozvoj divize. Předtím pracoval také ve vyšších pozicích v oboru logistiky např. u společností Sony nebo Kimberly-Clark. Vystudoval obor elektrotechnika na ČVUT v Praze.

 
Martin Václavek, výkonný ředitel společnosti LANEX

Martin Václavek, výkonný ředitel společnosti LANEX

Společnost LANEX, český výrobce lan a vláken ze syntetických materiálů, má od 25. srpna 2017 nového výkonného ředitele. Stal se jím Martin Václavek, který byl zároveň jmenován i členem představenstva. Ve funkci nahradil Rudolfa Gregořicu. Martin Václavek pracuje ve firmě LANEX již 12 let. Před svým jmenováním zde působil ve vrcholných manažerských pozicích, konkrétně jako její obchodní ředitel, ředitel divize a ředitel pro strategii. „Za svého působení v LANEXu jsem měl možnost poznat obchodní i výrobní problematiku firmy a celého vyráběného sortimentu. Jsem dobře obeznámen s filozofií podniku a mým cílem je pokračovat v jeho úspěšném růstu,“ dodal nový výkonný ředitel Václavek.

Petr Sobotka se stal novým obchodním ředitelem Direct People  

Petr Sobotka se stal novým obchodním ředitelem Direct People  

Novým obchodním ředitelem Direct People se stal Petr Sobotka. K firmě se připojil v polovině července a má na starosti rozvoj vztahů se zákazníky. Před tím devět let zastával obchodní pozice ve společnosti E.ON Energie, poslední dva roky působil ve vedení nadnárodního obchodu pro top klienty E.ONu.

Petr Sobotka vystudoval veřejnou ekonomiku na Vysoké škole ekonomické a na Masarykově univerzitě. Po studiu nastoupil do společnosti E.ON Energie, kde na různých obchodních pozicích setrval devět let. Dva roky mimo jiné působil jako globální key account manažer a staral se o prodej plynu, elektřiny a řešení globálním zákazníkům. Další dva roky pak řídil segment prodeje energie velkým zákazníkům. 

Je ženatý a má jedno dítě. Baví ho aktivní i pasivní sport a je hrdým stoupencem pražské, mimopražské a brněnské kavárny.

„Stále častěji se na nás obrací majitelé a vedení firem, protože nejsme jen konzultantská firma a inovace dodáváme jako službu s garancí výsledků – sami se na riziku podílíme. Nastavení takové spolupráce vyžaduje zkušenost s řízením firem, strategické vidění a schopnost inspirovat, a proto jsme se rozhodli pro Petra Sobotku,“ uvedl Petr Šídlo, partner a Chief Commercial Officer společnosti Direct People.  

Kromě interních personálních posil firma rozšířila i externí kapacity, když v květnu 2017 koupila 50% podíl v IT společnosti Viable One. Ta se zabývá zejména vývojem a podporou řešení v oblasti enterprise content managementu na platformě FileNet a agilním vývojem s důrazem na využití moderních webových a mobilních technologií.

Profil společnosti 

Společnost Direct People vznikla v roce 2010 a byla první ryze inovační agenturou na českém trhu. Za dobu své existence inovovala pro více než 150 klientů v rámci zhruba tří stovek projektů. Do klientského portfolia agentury patří 3M, Air Bank, Česká spořitelna, LMC, Denco Happel (GEA), Sodexo, ING, resp. NN Pojišťovna, Allianz, Raiffeisenbank, Vitana, AEC, IBM, Sberbank, E.ON, AXA Assistance, WAG payment solutions, Dentamed a mnoho dalších. Na poli start-upů rozjela společnost Direct People úspěšný projekt levnátramvajenka.cz, který klientům nabízí výhodné cestování pražskou MHD.

Vladimír Bielko odchází z vedení odboru dopravy města Brna

Vladimír Bielko odchází z vedení odboru dopravy města Brna

K 1. říjnu opouští šéf odboru dopravy brněnského magistrátu Vladimír Bielko své místo po více jak desetiletém působení. Měl na starosti přípravu důležitých dopravních staveb řádově za stovky milionů až miliardy korun. Nicméně zůstává ve státní správě. V nebližším období budeme potkávat pana Vladimíra Bielka na půdě společnosti Brněnské komunikace, a.s.

 

 

Petr Lágner, ředitel divize PMX skupiny Publicis One

Petr Lágner, ředitel divize PMX skupiny Publicis One

Komunikační skupina Publicis One slučuje obchodní oddělení všech svých mediálních agentur. Od druhé poloviny září vystupuje divize nákupu pod značkou PMX (Publicis Media Exchange). Ředitelem byl jmenován Petr Lágner.

Petr Lágner působilod roku 2013 na pozici obchodního ředitele pro společnost ZenithOptimedia, posléza pak pro Zenith a Blue449.  Byl obchodním ředitelem v Profimedia.cz, působil taktéž ve vedoucích pozicích v Media Marketing Services a na pozici ředitele nákupu v mediální agentuře Starcom MediaVest Group. V září byl jmenován ředitelem PMX, v nové obchodní divizi všech mediálních agentur v rámci komunikační skupiny Publicis One v České republice.

PMX (Publicis Media Exchange) je globální brand, který v rámci skupiny Publicis One funguje již delší dobu, nyní nadešel čas také pro Českou republiku. Do Publicis Media Exchange přejdou všichni zaměstnanci obchodních týmů mediálních agentur ze skupiny, tedy Zenith, Blue449, Starcom a Spark Foundry. Obchodním ředitelem byl jmenován Petr Lágner, který doteď působil jako obchodní ředitel pro agentury Zenith a Blue449.

Filip Horký, krizovým reportérem zpravodajské redakce Seznam.cz

Filip Horký, krizovým reportérem zpravodajské redakce Seznam.cz

Česká internetová společnost Seznam.cz informovala, že do její zpravodajské redakce od října nastoupí Filip Horký z DVTV. Společně s ním přichází také kameraman Tomáš Svoboda. Česká internetová jednička Seznam.cz oficiálně potvrdila, že do její zpravodajské redakce od října nastoupí Filip Horký z DVTV. Společně s ním přichází také kameraman Tomáš Svoboda"Budou pro Seznam Zprávy natáčet globální krize či nejsledovanější světové a domácí události, ale také velká politická témata v Česku i v Evropské unii," oznámila společnost v tiskové zprávě. Do stejné redakce nedávno přešel z DVTV editor Filip Vích. Také on bude se svými staronovými kolegy spolupracovat.

David Šefčík ředitelem pro inovace společnosti Softec

David Šefčík ředitelem pro inovace společnosti Softec

Společnost Softec, specialista na tvorbu a aplikaci komplexních informačních systémů, oznámila jmenování nového ředitele pro inovace. Stal se jím David Šefčík, který přichází ze společnosti Accenture, kde působil posledních 12 let. David Šefčík  měl ve společnostiAccenture na starosti projekty týkající se digitální transformace, CRM a IT strategie. Mezi jeho významné klienty patřili např. Škoda Auto, Allianz nebo ČEZ. V Softecu bude díky své ojedinělé schopnosti kombinovat technologický a byznysový pohled zodpovědný za rozvoj produktů a nových směrů působení skupiny. Je absolventem Ekonomické univerzity v Bratislavě, obor mezinárodní obchod.

Tomáš Máčala generálním ředitelem společnosti Premier Best Western Hotel International Brno

Tomáš Máčala generálním ředitelem společnosti Premier Best Western Hotel International Brno

Novým generálním ředitelem hotelu Premier Best Western International Brno je Tomáš Máčala, který působí v oblasti cestovního ruchu a hotelnictví již 28 let. Tomáš Máčala započal hotelovou praxi hned po studiích a ve své dosavadní kariéře prošel v zahraničí i doma celou řadou pozic v klíčových úsecích nadnárodních hotelových řetězců, především společnosti Penta Hotels & ResortsVienna InternationalAustria Hotels InternationalInterContinental Hotels Group a Hilton. Kromě řady senior management postů dominoval jeho profesní prezentaci Revenue Management a implementace této strategické disciplíny v Hotelu InterContinental Praha. Značku IHG pak dále reprezentoval na postu General Managera při otevření hotelu Crowne Plaza Prague Castle a následně působil na pozici General Managera hotelu Crowne Plaza Prague, současně též v pozici Managing Directora společnosti Austria Hotels International. Od roku 2015 řídil Hotel DoubleTree by Hilton Košice společnosti Hilton.

Silvie Marhoulová - novou výkonnou ředitelkou APRA

Silvie Marhoulová - novou výkonnou ředitelkou APRA

Silvie Marhoulová, bývalá mluvčí Peugeotu ČR,  bude od října novou výkonnou ředitelkou Asociace public relations agentur (APRA).

Marhoulová pracovala například v agenturách Mmd (1998 - 2000) a Publicis (2010 - 2015) a mezi tím v letech 2000 - 2003 působila na pozici tiskové mluvčí a manažerky PR ve společnosti Peugeot Česká republika. V poslední době zajišťovala public relations pro neziskovou vzdělávací organizaci JA Czech a poté krátce pracovala v tiskovém oddělení ministerstva průmyslu a obchodu.

APRA sdružuje 19 nejvýznamnějších českých i zahraničních PR agentur působících na českém trhu.

Personální ředitelkou společnosti HEINEKEN Česká republika se stala Lucie Dostálová

Personální ředitelkou společnosti HEINEKEN Česká republika se stala Lucie Dostálová

Lucie Dostálová nastoupila do společnosti od 1. října 2017 na pozici personální ředitelky, kde nahradila Emanuelu Stofferovou, která odešla začátkem roku do důchodu.

Lucie Dostálová absolvovala obor mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické. Po studiích začala pracovat v personálním oddělení společnosti T-Systems, která je součástí německého koncernu T-Mobile. Zde se postupně vypracovala až na pozici HR manažerky a zodpovídala za všechny oblasti personálního řízení. Po osmi letech se rozhodla firmu opustit a stala se personální ředitelkou v televizi Prima, kde se věnovala různým personálním a televizním projektům. Poté následovala pozice HR manažerky v retailovém řetězci Tesco.

 

 

Novým ředitelem Královského pivovaru Krušovice se stal Michal Rouč

Novým ředitelem Královského pivovaru Krušovice se stal Michal Rouč

Michal Rouč se stal 1. října 2017 novým ředitelem Královského pivovaru Krušovice, kde nahradil Igora Mandryše, který se vrátil na rodné slovensko. Předchozí působiště Michala Rouče bylo n apozci ředitele a vrchního sládka v pivovaru ve Velkém Březně. 

Michal Rouč v pivovarnictví pracuje celý svůj profesní život. Už v době vysokoškolských studií zpracovával diplomovou práci, týkající se značky Zlatopramen. Po ukončení VŠ v roce 2008 pak nastoupil jako specialista výroby do Drinks Union. Od roku 2009 působil jako sládek pivovarů Krásné a Velké Březno a postupně převzal zodpovědnost za kvalitu a technologie v obou pivovarech. V roce 2014 se stal ředitelem a vrchním sládkem pivovaru Velké Březno, kde se úspěšně podílel na optimalizaci výroby a s tím souvisejícím navýšením kapacity pivovaru. V posledních letech stál v pivovaru Velké Březno u většiny investičních projektů. Tím posledním a současně jedním z nejvýznamnějších je stavba distribučního centra přímo v areálu pivovaru, které se otevřelo před několika dny.

Královský pivovar Krušovice patří společnosti HEINEKEN Česká republika, která kromě Krušovic v České republice vlastní pivovary Velké Březno v severních Čechách a Starobrno na jižní Moravě.  Do té doby, než bude oznámený nový ředitel velkobřezeňského pivovaru, bude pivovar dočasně řídit výrobní ředitel HEINEKENu Milan Schramm

PR manažerem dealerské skupiny Auto Palace se stal Tomáš Vaněk

PR manažerem dealerské skupiny Auto Palace se stal Tomáš Vaněk

 Tomáš Vaněk se PR manažera dealerské skupiny Auto Palace od října letošního roku, který tak nahrazuje na této pozici Danu Bratánkovou.

Tomáš Vaněk bude zodpovídat za činnosti v oblasti Public Relations související s obchodními aktivitami dealerské skupiny Auto Palacespadající do nizozemské skupiny AutoBinck.

Svoji profesní kariéru začal po studiu v oboru automobilové výroby ve společnosti Škoda Autov Mladé Boleslavi, krátce působil také v automobilce Saab ve švédském Trollhättanu, ale nejdelší část své profesní kariéry pracoval na pozici PR manažera ve společnosti Toyota Motor Czech. V současnosti řídí rovněž vlastní společnost VIZUS Communication.

„V osobě Tomáše Vaňka získáváme na pozici PR manažera zkušeného odborníka, který se v komunikaci s veřejností v automobilové branži pohybuje téměř dvě desítky let a má bohaté zkušenosti s touto činností také z prostředí významné zahraniční automobilky. Naše společnost úspěšně upevňuje svoji pozici na českém i slovenském trhu a tomu odpovídá i naše strategie v personální oblasti pro styk s veřejností a médii,” říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel skupiny Auto Palace.

„Jsem nesmírně rád, že vedle úspěšně se rozvíjejících vlastních aktivit v PR mohu být rovněž součástí komunikačního týmu skupiny Auto Palace. Je to profesní výzva, kterou jsem se rozhodl přijmout a předat své dosud získané zkušenosti v Public Relations velmi významné společnosti na automobilovém trhu,” řekl nový PR manažer Tomáš Vaněk.

Vojtěch Vojík obchodním ředitelem DataSpring

Vojtěch Vojík obchodním ředitelem DataSpring

Od září má DataSpring, nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední a východní Evropě, nového obchodního ředitele. Je jím Vojtěch Vojík, který dříve působil jako šéf obchodního týmu společnosti DataSpring.

Vojtěch Vojík se chce ve své nové funkci zaměřit především na další rozšiřování obchodních aktivit, spolupráci s partnerským kanálem a rozvoj produktového portfolia. „Mým hlavním úkolem je vdechnout život naší obchodní strategii, která s ohledem na aktuální tržní situaci rezonuje s potřebami našich zákazníků. Naším primárním cílem je mít především spokojené zákazníky. Těším se na to, že budeme inspirací, jak dělat IT ve 21. století,“ říká Vojík. “Veškeré nabízené služby provozujeme výhradně z vlastních datových center postavených dle certifikace TIER III, která ve střední Evropě patří k technologické špičce,” dodává.

„V tuto chvíli jsme významný provider cloudových řešení a v tomto trendu chceme pokračovat. Vše podřizujeme tomu, abychom udrželi dosavadní tempo růstu,“ říká nový obchodní ředitel DataSpring Vojtěch Vojík, který ve funkci vystřídal Zdeňka Honka. Před nástupem do DataSpring působil více než deset let na různých obchodně-manažerských pozicích v technologických společnostech.

Ve volném čase se rád věnuje běhu, golfu, kvalitní gastronomii a rodině.

Zdroj: www.dataspring.cz

MICHAL SOTÁK se stává vedoucím investičního oddělení

MICHAL SOTÁK se stává vedoucím investičního oddělení

Realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield má nového vedoucího investičního oddělení pro Českou a Slovenskou republiku. Stává se jim Michal Soták, který ve společnosti působí od roku 2012. 

Michal Soták (34) byl letos v dubnu jmenován partnerem společnosti a nyní přebírá vedení obou investičních týmu v České republice a na Slovensku. V rámci své nové pozice povede tým 7 konzultantů, kde bude zodpovědný za investiční transakce, poskytovat poradenství při akvizicích a reporty pro maloobchodní projekty. Společně s Jeffem Alsonem, regionálním ředitelem investičního týmu pro střední a východní Evropu, bude řídit veškeré transakce v rámci svého regionu. 

Za poslední rok se podílel na velkých transakcích, mezi něž patří prodej obchodních center Letňany, Forum Liberec, Central Most, Laugaricio na Slovensku, dále žižkovského areálu CETIN, prodej budovy Tesco Dornych v Brně anebo prodej Paláce Euro / Astra na Václavském náměstí. Zároveň jeho investiční tým zprostředkoval v prvním pololetí roku 2017 prodeje v hodnotě 923 milionu EUR a stal se tak vůdcem trhu mezi poradenskými společnostmi. Jeho klienty jsou Tesco, Mint, Avestus Capital Partners, CBRE GI a J&T. 

Michal Soták nastoupil do společnosti jako vedoucí týmu poradenství a průzkumu trhu v roce 2012. V roce 2015 byl povýšen na úroveň Associate v investičním týmu. Zkušenosti v oboru nabíral již během své devítileté kariéry v realitním oboru, kde působil mimo jiné ve společnosti Deloitte, Citigroup a Mint Investments. Zabýval se investičními analýzami, managementem fondů, bankovním financováním, správou nemovitostí, pronájmem i oblasti developmentu. 

Michal Soták vystudoval finance na School of Management, University of Bath v Anglii a ekonomii na Karlově univerzitě v Praze. Svůj volný čas věnuje rodině. 

Zdroj: www.cushmanwakefield.cz

Michal Slezáček je ředitelem výrobního závodu PIKA Bzenec, který patří do skupiny Hamé

Michal Slezáček je ředitelem výrobního závodu PIKA Bzenec, který patří do skupiny Hamé

Výrobní závod PIKA Bzenec, který je jedním ze sedmi výrobních míst Hamé v Česku, má od října nového ředitele. Stal se jím Michal Slezáček. Tento odborník převzal vedení uvedeného jihomoravského závodu, který se specializuje na výrobu nakládané zeleniny, včetně produktů známé značky Znojmia. Michal Slezáček se stal v pořadí třináctým ředitelem tohoto závodu v historii a současně aktuálně nejmladším ze všech výrobních ředitelů Hamé.

Michal Slezáček (35) má bohaté pracovní zkušenosti ve významných společnostech na různých manažerských pozicích ve výrobě v Česku i v zahraničí.  Působil například jako lean manažer a výrobní manažer u společnosti Nestlé, včetně slovenské pobočky, za sebou má také působení jako lean manažer u společnosti Cloetta a Lean Expert ve společnosti Honeywell.
 

 

 

Ericsson plánuje změny ve vedení - Ronnie Leten byl navržen na nejvyšší post

Ericsson plánuje změny ve vedení - Ronnie Leten byl navržen na nejvyšší post

Nominační výbor společnosti Ericsson navrhne Ronnieho Letena na post nového předsedy představenstva společnosti. V letech 1985 až 2017 zastával různé pozice v společnosti Atlas Copco, přičemž v letech 2009 - 2017 zde působil jako prezident a výkonný ředitel. V současnosti je členem představenstva společnosti SKF, předsedou představenstva společnosti Electrolux a nominovaný na předsedu představenstva společnosti Epiroc, části společnosti Atlas Copco, která má být v roce 2018 vyplacená formou dividend.

Ronnie Leten je belgickým občanem, narodil v roce 1956 a na univerzitě v belgickém Hasselt vystudoval aplikovanou ekonomii s titulem M.Sc. Úřadující předseda představenstva společnosti Ericsson Leif Johansson už dříve oznámil, že na výročním Valném shromáždění v roce 2018 nebude kandidovat na opětovné zvolení.

© 2024 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.