Lidé jsou bohatstvím firem

Publikoval Michal Pohludka6.8.2019

Nikdo snad již nepochybuje o tom, že lidé jsou bohatstvím firem. Nikdo ani nepochybuje o tom, že doba se mění - jak ve světě, tak u nás. Kluci z markertingu vyhrávají volby, holky veganky jsou “in”. Influenceři, jakožto moderní žebráci o partnerství ovlivňují masy, především ty mladší. Za peníze, bez hodnot. Pro slávu, bez vize. Kdykoliv. Modrá planeta se již nevyslovuje v souvislosti, že globální oteplování neexistuje. Žijeme ho! Obchodní zástupci si nedomlouvají schůzky na pevně určený čas, když jedou z Prahy do Brna. Jsou rádi, že dojedou ve stejný den. Vím, je to sen. Být v Brně!


Sníme, když bdíme a pak se divíme. Nedivme se.


Víte, co je nejcennější hodnotou?



Čas.



Zavřeni v klimatizovaných kancelářích v módu “nine to five” mnohdy nevnímáme vše, co plyne. Když vnímáme, nemusíme tomu věnovat pozornost. Je to oteplování pro korporátní dělníky tak hrozné, když v metru je dobře a ven se dostanou ráno, večer a o víkendech skončí u vody? Je ta ztráta hodnot tak hrozná, když důchodci jsou koupeni zvýšením almužny?


Když si na to vše každý odpoví nebo se nad tím alespoň zamyslí, pak to je první krok k lepšímu zítřku. Pro každého z nás. Protože celek se tvoří od jednotlivců a jejich aktivit. Pak můžeme být méně koupitelní, méně ovlivnitelní, méně "oteplováni", méně...


6.8.2019

Komentáře (0)

Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni.

Michal Pohludka

Michal Pohludka
Počet článků
14

Chcete psát vlastní blog?

Přidejte se
© 2017 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.
made with    by esmedia