Na sklonku léta již každá, správně řízená firma naplno žije rokem 2020. Proto se na všech úrovních připravují strukturované podklady pro nový finanční plán. Otázka ale zní, jak má celý finančně plánovací proces vypadat? Na semináři společně projdeme jednotlivými fázemi vzniku finančního plánu - od generování výnosových a nákladových informací o produktech, přes střediskové plánování, korektní plánování a alokaci režijních nákladů až po sestavení plánu cash-flow.

 

ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE

Často se i v dobře řízených firmách stává, že rozpočet se sestavuje jenom „proto, aby byl“. Dokud firma prosperuje, nikomu až tolik nevadí, že rozpočet je jenom formální záležitostí bez užitečného obsahu, ale když se firma dostane do problémů, je už na účinné využití rozpočtovaných informací pozdě.

K tomu, aby rozpočet poskytoval užitečné informace, je třeba ovládnout know-how jeho správného sestavení. Rozpočty nákladových a ziskových středisek, analýza a reporting odchylek nákladů a zisku … to vše jsou účinné nástroje, které každému manažerovi slouží jako navigace, připravují ho na možná úskalí i budoucí příležitosti.

KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ

Seminář Jak správně připravit rozpočet podniku na rok 2019 je určen pro pracovníky na manažerských pozicích, kteří se podílí na plánování firmy nebo svěřeného úseku.  Ocení ho především generální a finanční ředitelé, ředitelé a vedoucí divizí, závodů a jednotlivých středisek; zajímavé informace získají i produktoví manažeři, účetní a personalisté.

Více na: Jak správně připravit rozpočet podniku na rok 2020

© 2017 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.
made with    by esmedia