Změna tržního prostředí mění firmy

Publikoval Michal Pohludka1.9.2019

Sociální sítě, prohloubení globalizace a až rapidní změna tržního prostředí mění firmy.


To s sebou přináší velké příležitosti, ale také obtíže. Jak se říká, “malé děti - malé starosti, velké děti - velké starosti.”


U firem je to velmi podobné. Jestliže se věci kolem nás mění, pak otáčet kormidlem velkých gigantů zabere přemíru času a navíc, není to zadarmo. Co to znamená?


Příležitosti pro menší společnosti, které umí a chtějí využívat lidského potenciálu. Které umí zhodnotit dvě nejcennější hodnoty v byznysu. Lidské motivace uspět a sílu lidské myšlenky. Možná se člověk může zamyslet a říct si: “Kde je produkt?”


Doba, kdy čistě produkt vyhrává, uplynula počátkem tisícileté. "Nokia neinovovala." Banky se topí v konkurenci nápadů jednotlivců a menších institucí a nestíhají. Jen hřeší na strach lidí o své peníze. Na konzervatismus, který však není nekonečný. Měnit, inovovat, motivovat lidi, využívat jejich potenciál a držet je v “pocitu radosti z práce” je novou výzvou firem pro nadcházející období. Jednoduché? Nikoliv!


Firmy totiž musí hrát s kartami, které mají. Ve vedení jsou staré struktury, které mají strach o své pozice. V HR odděleních holky po škole. A v kartě srdcového esa je hon za kvartálními výsledky a bonusy.


Time for change?


Urgentně ano!


1.9.2019

Komentáře (0)

Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni.

Michal Pohludka

Michal Pohludka
Počet článků
5

Chcete psát vlastní blog?

Přidejte se
© 2017 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.
made with    by esmedia