#Tech

Spíkři z celého světa a špičky české e-commerce v Olomouci

Kamil Chalupa6.6.2018

Tématem letošní konference E-commerce Forum bude Růst v e-commerce.  Na akci vystoupí spíkři z celého světa, včetně zástupců českých největších e-shopů.

Spíkři z celého světa a špičky české e-commerce v Olomouci 1 fotografie ve fotogalerii

Na letošní konferenci E-commerce Forum, jedné z nejvýznamnějších akcí v oblasti e-commerce v České republice, vystoupí řečníci z celého světa, včetně zástupců nejúspěšnějších českých firem. O svých zkušenostech budou hovořit zástupce tureckého “Amazonu” firmy HepsiBurada, brazilského fenoménu VTEX nebo polského e-hopu s módou Answear. Z českých firem na akci vystoupí například řečníci společností Alza, Notino, Zásilkovna, Zoot, Pilulka, Alensa, Footshop nebo Different, doplní je řečníci internetových gigantů Seznam a Google. Hlavním tématem již 11. ročníku konference bude Růst v e-commerce”. Součástí budou odborné workshopy, panelová diskuze českých e-commerce lídrů, zahraniční panel o expanzi nebo diskuse o budoucnosti souvisejících služeb, jakými jsou balení a skladování zboží. E-commerce Forum se koná ve dnech 12. a 13. června v Olomouci.

„Pokud jsme v minulém roce hovořili o tom, že máme akci na evropské úrovni, letos jsme zase o kousek výš. Do Olomouce se sjedou zástupci úspěšných e-commerce firem doslova z celého světa. Jako hlavní téma jsme zvolili Růst v e-commerce, přednášející tak budou mluvit především o tom, jak sami ve svých firmách dokázali zajistit růst, jaké nástroje používají a budou k udržení růstu používat v budoucnu," říká Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka společnosti Zásilkovna. 

Rozdělení konference na společný blok přednášek a následné série workshopů, ze kterých si účastníci mohou sami vybrat, se nám osvědčilo už v minulých letech. Účastníci si tak sestaví program podle svých konkrétních zájmů a potřeb,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel spolupořádající asociace ADMEZ. 

Na konferenci vystoupí se svými příběhy, které se budou točit kolem hlavního tématu Růst v e-commerce, více než 30 řečníků. Je to například Rafael Campos z VTEXU, firma je považovaná za ecommerce lídra v Latinské Americe, Ismail Parsa z tureckého e-shopu HepsiBurada nebo Raluca Radu z rumunské pobočky Answear, polského lídra v módě. Alzu bude zastupovat místopředseda představenstva Tomáš Havryluk, Zoot CEO Ladislav Trpák, Alensu ředitel marketingu Jan Jelínek, dále pak na akci vystoupí Michal Hamáček z Pilulky, Oldřich Dostál z Notina, Jiří Hlavenka, zakladatel Kiwi.com nebo František Štrupl z Googlu a mnoho dalších.

Kompletní informace o konferenci naleznete zde: E-commerce Forum.

Pořadatelé letošního ročníku konference jsou asociace ADMEZ a Zásilkovna, jedna z nejrychleji se rozvíjejících společností v české e-commerce.  V současnosti má více než 1600 výdejních míst v deseti zemích Evropy a její zakladatelka Simona Kijonková bude jedním z moderátorů konference.

 

 

O asociaci ADMEZ

ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) je profesním sdružením firem podnikajících v přímém marketingu a prodeji na dálku. Je členem Evropské konfederace kontaktních center (ECCCO) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). ADMEZ kromě konferencí organizuje vzdělávací a poradenské aktivity v rámci tzv. E-shop clubu, rozvíjí řadu projektů pro call centra nebo spolupořádá soutěž IMC Czech Awards. Spolupracuje s řadou jiných profesních organizací a vzdělávacích subjektů.

 

O společnosti Zásilkovna.cz

Zásilkovna je ryze český franšízový logistický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna má aktuálně více než 1600 výdejních míst v celé střední a východní Evropě, kde spolupracuje s více než 18 000 e-shopy. Zásilkovna také nabízí levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu. E-shopy tak mohou posílat své zásilky nejen po celém Česku a Slovensku, ale také do Maďarska, Rumunska, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie či na Ukrajinu. K letošnímu roku Zásilkovna přepravila více než 15 milionů zásilek.

 

 

Komentáře (0)

Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni.

Partneři magazínu
další partneři
© 2024 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.